Kúpte si vstupenky v predpredaji v našom e-shope a nájdete tam výrazné zľavy!
https://www.thermalcorvinus.shop/
Platba online
Uplatnenie poukážok bez čakania v samoobslužnom termináli.
Prednostné vybavenie pri pokladni.
Často kladené otázky
Často kladené otázky
Aké produkty a služby si môžem cez eshop zakúpiť a prečo mám nakupovať cez eshop?
V našom eshope vám ponúkame možnosť zakúpiť si vstupenky vo forme poukazov
do kúpaliska. Sú vhodným darčekom pre vašich blízkych, priateľov a známych.
• Je nutná registrácia cez eshop?
Registrácia v eshope nie je nutná.
• Ako môžem zaplatiť za darčekové poukážky alebo vstupenky?
Platiť môžete prostredníctvom platobnej karty cez portál GOPAY.
• Je možné zaslať poukážky prostredníctvom e-mailu vo forme voucheru?
Pri nákupe si zvoľte elektronický voucher. Voucher vám príde do emailu, po pripísaní peňazí na náš účet.
• Keď zvolím metódu platby bankovým prevodom, ako dlho trvá transakcia?
Pri platbe bankovým prevodom transakcia trvá v závislosti od banky aj viac dní. Podľa možností zvoľte prosím
platbu bankovou kartou.
Platba bankovou kartou trvá iba pár minút. Iba po pripísaní peňazí na náš účet Vám vygeneruje systém voucher.
• Aká je doba platnosti poukážok na vstup?
Poukážky sa dajú zakúpiť buď deň pred návštevou kúpaliska, najneskôr do 23:30 hod., alebo v deň návštevy
kúpaliska.
• Aká je aktivačná doba poukážky?
Po zakúpení poukážky dňa návštevy vstup do kúpaliska je možný po uplynutí 1 minúty.
• VSTUPENKY ZAKÚPENÉ CEZ E-SHOP SA DAJÚ KOMBINOVAŤ S ČIERNYMI ČIPOVÝMI NÁRAMKAMI
PRE UBYTOVANÝCH VO VEĽKOM MEDERI A S KUPÓNMI?
NIE, VSTUPENKY ZAKÚPENÉ CEZ E-SHOP SA NEDAJÚ KOMBINOVAŤ S ČIERNYMI ČIPOVÝMI NÁRAMKAMI, ANI S KUPÓNMI (KUPÓN= POTVRDENIE O ZAPLATENÍ DANE ZA UBYTOVANIE) A ANI SO ŽIADNYMI ĎALŠÍMI ZĽAVAMI !
• Môžem vstupenky darovať?
Vstupenky sú bez mena a uvedenia ceny resp. hodnoty nákupu.Na poukážku si môžete napísať aj venovanie. Potvrdenie Vám príde mailom.
• Rozhodli ste sa, že vstupenky nevyužijete a chcete ich vrátiť, ako máte postupovať?
Vašu objednávku môžete zrušiť do siedmich pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy
o poskytnutí služby (t.j. odo dňa potvrdenia objednávky predávajúcim). V prípade zrušenia objednávky predávajúci má právo účtovať kupujúcemu manipulačný
poplatok vo výške 10 % z ceny zaplatenej za službu/y.
• Ako prebieha aktivácia poukážky na vstup do THERMAL CORVINUS -u.
Vo vstupnej hale THERMAL CORVINUS-u pri informačnej kancelárii sa nachádza samoobslužný terminál na uplatnenie poukážok - týmto spôsobom získate vstup bez
čakania pri pokladniach. Na termináli sa dajú aktivovať poukážky vo vytlačenej forme a aj cez mobilný telefón. V prípade potreby pracovníci informačnej kancelárie
Vám radi pomôžu s aktiváciou poukážok. Okrem samoobslužného terminálu prednostným vybavením sa dajú aktivovať poukážky v každej pokladni.
• Ako máme postupovať v prípade reklamácie?
Akúkoľvek reklamáciu prosím zasielajte e-mailom na info@thermalcorvinus.sk alebo písomne na našu adresu. TERMÁL s.r.o. Promenádna ul. 3221/20,
Veľký Meder, 932 01
• Zoznam otázok je neustále doplňovaný. V prípade, že ste nenašli odpoveď na Vašu otázku, neváhajte nás kontaktovať e-mailom na info@thermalcorvinus.sk